Sydney!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Renée Meijer - WaarBenJij.nu Sydney!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Renée Meijer - WaarBenJij.nu

Sydney!!

Blijf op de hoogte en volg Renée

18 Mei 2016 | Australië, Sydney

Halloottjes,

Ik ben hier nog maar een dagje en toch heb ik voor mijn gevoel al zoooo veel meegemaakt! Nadat ik in het vliegtuig gestapt was, werd het allemaal toch wel heel echt! En wat een luxe aan boord :) Ik vloog met China Southern, dus alle stewardessen waren van die schattige chineese vrouwtjes. Ik werd volgepropt met eten en drinken, ze waren als maar bang dat ik niet genoeg binnen kreeg. Wel lief eigenlijk.. De reis was echt veel minder erg dan ik gedacht had, want ik keek er best wel een beetje tegen op omdat ik altijd zo ziek word in t vliegtuig. Maar gelukkig had ik nergens last van! Joepieee. Toen ik Sydney kwam kon ik echt mijn ogen niet geloven, wat een geweldige stad! Alleen de airport al, het was zo mooi en strak. Er was wel een beetje een probleempje met mijn transfer, ze waren me een beetje vergeten.. Maar het maakte allemaal niet zo heel veel uit, want even buiten chillen daar was echt geen straf. Ohja, in het vliegtuig had ik ook nog vetlieve meiden ontmoet, dus aan gezelligheid tijdens de reis ontbrak het ook niet. En toen we richting onze bagage liepen op Sydney airport, kwam er een vrouw aan die mij een briefje in de handen drukte. Echt het was zoo lief! Er stond op dat ze had begrepen dat ik ging backpacken hier, en dat ze dat zo gaaf vond. Zelf woonde ze in Sydney en we mochten haar altijd opbellen als we een gratis slaapadresje nodig hadden. Echt ik wist niet dat er nog zulke lieve mensen bestonden. Maar geloof me, iedereen hier is zo donders aardig! Eenmaal in mijn hostelletje ben ik maar even vriendjes gaan maken met mn roommates en toen lekker een tukkie gaan doen. En nee ik had geen jetlag!! Vanmorgen begon het dan allemaal, ik ging mee op de beachtrip. Vanuit het hostel werd dit georganiseerd en we gingen langs 7 stranden, eindigend bij Bondi Beach!! Het was zoo supervet! En zo mooi. Het is geweldig om te zien dat Sydney naast alle stedelijke dingen ook zo'n mooie natuur heeft. Het waren pure geluksmomentjes !! :) Daarna heb ik met wat anderen nog Opera House en Harbour Bridge bezocht. Echt een superindrukwekkende dag om noooooit te vergeten! Maar eerlijk gezegd kan ik nu echt niet meer wachten om naar mijn hostfamily in Campbell te gaan.. Ook daarvoor heb ik al een reismaatje gevonden, joepiee. Nu ga ik genieten van het half uurtje gratis drank in de disco onder ons hostell.
ByeBye

  • 18 Mei 2016 - 13:23

    Jip:

    Dat soort mensen bestaan nog, wonderlijk genoeg! Geniet ervan lieverd!
    Dikke knuffel

  • 18 Mei 2016 - 13:33

    Carine:

    Hey renee,
    wat fijn dat jou reis zo goed is begonnen.
    loes vind jou radslag wel mooi:-)
    Wij wensen jou een hele fijne tijd met je "nieuwe"family.
    geniet ervan

  • 18 Mei 2016 - 14:11

    Marry:

    Hee Renee! Sydney is cool he :D klinkt als Wake up hostel zit je daar? Daar was ik ook! Veel plezier nog

  • 18 Mei 2016 - 16:08

    Nicole:

    Hey Renee

    Wat geweldig om je blogs te mogen en kunnen lezen
    Ik wens je heel veel geluk

  • 18 Mei 2016 - 21:53

    Lieke Hesselink:

    heyyy renee, fijn dat het allemaal zo goed is gegaan veel plezier!!! xxxxxx Lieke <3

  • 19 Mei 2016 - 19:44

    Sylvia:

    He Renée,
    Wat fijn dat de reis zo goed is verlopen en dat je al zo veel mooie mensen hebt ontmoet. Het enthousiasme spat er van af. Ben ook zeer benieuwd naar je oppaskids.
    Groetjes,
    Sylvia :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Renée

Heehoi! Dit jaar ga ik van mijn dromen, herinneringen maken! Van alle plannen staat 1 ding vast, en dat is dat ik een half jaar au pair ga zijn in Campbell. Vervolgens ga ik verder reizen, en zie ik wel waar ik uit kom :) Ik zal proberen elke week een beetje bij te houden wat ik zoal mee maak aan de andere kant van de wereld!

Actief sinds 21 April 2016
Verslag gelezen: 1268
Totaal aantal bezoekers 9030

Voorgaande reizen:

16 Mei 2016 - 21 November 2016

Down Under

Landen bezocht: