The snowy mountains !! - Reisverslag uit Perisher Village, Australië van Renée Meijer - WaarBenJij.nu The snowy mountains !! - Reisverslag uit Perisher Village, Australië van Renée Meijer - WaarBenJij.nu

The snowy mountains !!

Blijf op de hoogte en volg Renée

13 Juni 2016 | Australië, Perisher Village

Heehoi,

Oepsie, ik heb al een week niks meer van me laten horen.. Ik heb ondertussen een nieuwe mobiel gehaald na heel wat gezeik. Maar ik ben weer voorzien en bereikbaar :) het was een bijzonder rare en chaotische week. Ik ben ondertussen al een maand in Australië, hoe is het mogelijk ? Het voelt veel korter, maar het lijkt alsof ik de familie al veel en veel langer ken. Maar waarom was de week chaotisch ? Nouu de computers op kylies werk waren een aantal keren gecrashte waardoor ze overdag veel thuis was, verder is Georgie elke dag van de week thuis gebleven en waren er een paar bijzondere, ongewone afspraken .. Maar ik mag het eindelijk vertellen, Kylie gaat haar eigen dokterspraktijk openen !! Zoo spannend allemaal. Ze heeft mij gevraagd om met vanalles te helpen, dus ik ga haar website maken, visitekaartjes, templates en de inrichting van de wachtruimte ! Wieeehoee. 18 juli gaat ze openen, en als ze het allemaal voor elkaar kan krijgen, heb ik straks een baantje bij haar in de praktijk! That would be awesome! De voorbereidingen zijn in volle gang, maar het levert wel een hoop stress op en er hangt soms een beetje spanning in huis daardoor. Maar we weten allemaal waarvoor we het doen.
Verder zat ik vorige week nog aan de kust op m'n surfplank, dit weekend stond ik op m'n snowboard in de snowy mountains. Ik vraag me af of er een groter contrast mogelijk is.. Maar hoe vet is het om te boarden in Australië ?!! We verbleven in het luxete hotel dat ik ooit gezien heb ! En het ontbijt was zoooooo enorm dat ik gewoon niet kon kiezen. Het hotel is gelegen op de piste en we werden behandeld als VIP's. We hadden een spa, roomservice, alles !! Ik keek me de ogen uit! De eerste dag hebben we een beetje gesleed en gechilld in de sneeuw. Savonds was er een vuurwerkshow vlak voor ons hotel! De tweede dag zijn we gaan wandelen over de gesloten pistes en hebben we in de bergen geklommen en dat was zo gaaf! Het uitzicht was zooo onbeschrijfelijk mooi. Het is alsof er gesneeuwd heeft in de woestijn ofzo, en je kan kilometers ver kijken. Vandaag gingen we dan eindelijk skiën en snowboarden. Ik had al jaren niet meer geboard dus ik dacht dat t allemaal helemaal mis zou gaan, maar het ging nog best wel prima :) Ohja, vandaag is een of andere nationale feestdag en daarom is iedereen hier nog vrij! Ik ga nog eventjes een paar keer van de piste rollen en dan vertrekken we weer richting the capital.
Volgend weekend wordt een rustgevende en de week erop ga ik 1,5 weekje naar brisbane, naar de zon! Lekker surfen! Ook heb ik besloten hier te gaan hockeyen bij de hockeyclub van de uni, ik begin langzamerhand rond te groeien.. Dus daar moet aan gewerkt worden! Ohja en voor een foto van mijn kindjes en de hostmommy, moet je even hieronder kijken !
See you!

  • 13 Juni 2016 - 20:16

    Fleur:

    Sorry maar ik zie de plaatjes van je familie en je huisje niet wel een super leuk verhaal gelukkig heb je mega super veel plezier❤️❤️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perisher Village

Renée

Heehoi! Dit jaar ga ik van mijn dromen, herinneringen maken! Van alle plannen staat 1 ding vast, en dat is dat ik een half jaar au pair ga zijn in Campbell. Vervolgens ga ik verder reizen, en zie ik wel waar ik uit kom :) Ik zal proberen elke week een beetje bij te houden wat ik zoal mee maak aan de andere kant van de wereld!

Actief sinds 21 April 2016
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 9036

Voorgaande reizen:

16 Mei 2016 - 21 November 2016

Down Under

Landen bezocht: