Let the adventure begin! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Renée Meijer - WaarBenJij.nu Let the adventure begin! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Renée Meijer - WaarBenJij.nu

Let the adventure begin!

Blijf op de hoogte en volg Renée

17 Mei 2016 | Nederland, Schiphol

Heehoi,

Ik ben denk ik ook gewoon niet zo goed in afscheid nemen.. En vooral niet van de mensen van wie ik heel veel hou. Afgelopen week heb ik mijn ritme alvast (was niet helemaal de bedoeling eigenlijk..) omgedraaid. De feestjes van dinsdag tot en met zaterdag waren allemaal latertjes.. Donderdag was de laatste keer dat ik met mn jaarclubje was. Enerzijds was het heel leuk en was het een geluksmomentje en anderzijds was het heel verdrietig. Ik heb vetlieve vriendinnetjes. Ik heb zo’n leuke avond gehad, en hele lieve dingetjes gekregen. Toen besefte ik me even hoe belangrijk mijn vriendinnen voor mij zijn. Maarja, na een geweldige avond moest er dan ook echt afscheid genomen worden :( en daar vielen wel wat traantjes. Op dat moment besefte ik nog niet helemaal dat ik wegging, maar toen ik in de auto naar huis ging kwam dat besef heel snel. Ik laat zoveel meer achter dan dat ik gedacht had. Zaterdag was dan ook nog een feestje voor mijn lieve familie, ook dat was zeer geslaagd ! Tja en toen was het alweer zondag.. Mijn plan was om vrijdags mijn backpack in te pakken, maar dat was niet helemaal gelukt, dat moest zondag dus nog gebeuren. Maar gelukkig stond mijn paklijst al twee weken op mij te wachten, dus moeilijk worden zou het niet. Althans dat dacht ik totdat ik al mijn pruttel in de backpack moest zien te krijgen. Gelukkig kon ik samen met mam (en haar ruimtelijke inzicht jaja) toch alles meekrijgen! Ik was zoo enorm gespannen die nacht dat ik geen oog dicht gedaan heb, misschien kwam het ook nog wel van mijn omgedraaide ritme. Ondertussen zit ik al op Schiphol en vlieg ik bijna naar guanzhou (bij hong kong). Het afscheid van pap en mam was niet zo makkelijk, maar als ik me dan even weer bedenk waarvoor ik het doe, word ik al een stukje minder verdrietig. Nienke is ook langs geweest op Schiphol om nog even afscheid te nemen, zoo veel te lief ! Maar nou mag ik boarden, dus ik ga zo vliegen (in een veel te groot vliegtuig!), weg uit ons kikkerlandje! Let the adventure begin! Ajuuus

  • 17 Mei 2016 - 14:21

    Resi Severijn:

    Hoi Renée,

    Heel veel succes en plezier.
    Geniet ervan!

  • 17 Mei 2016 - 14:56

    Lieke Hesselink:

    renee,, ik mis je nu al.. :( maar wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier gewenst!!!! xxxxxxxx Lieke! <3

  • 17 Mei 2016 - 14:56

    Lieke Hesselink:

    renee,, ik mis je nu al.. :( maar wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier gewenst!!!! xxxxxxxx Lieke! <3

  • 17 Mei 2016 - 16:22

    Ellen IJland:

    Heyyy Renée,

    De kop is eraf. "Jouw jaar" is begonnen. Ik heb inmiddels op de familie-app een foto gezien van jou in Sydney. Je bent geland... In ieder geval letterlijk. ;-)
    We wensen jou een heel mooie tijd toe daar Down Under. We zullen je "volgen".
    Lieve groetjes en 'n dikke knuffel van ons.
    Roger en Ellen, Hidde, Mees en Lieuwe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Renée

Heehoi! Dit jaar ga ik van mijn dromen, herinneringen maken! Van alle plannen staat 1 ding vast, en dat is dat ik een half jaar au pair ga zijn in Campbell. Vervolgens ga ik verder reizen, en zie ik wel waar ik uit kom :) Ik zal proberen elke week een beetje bij te houden wat ik zoal mee maak aan de andere kant van de wereld!

Actief sinds 21 April 2016
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 9061

Voorgaande reizen:

16 Mei 2016 - 21 November 2016

Down Under

Landen bezocht: