#fitgirls naar Max Brenner - Reisverslag uit Canberra, Australië van Renée Meijer - WaarBenJij.nu #fitgirls naar Max Brenner - Reisverslag uit Canberra, Australië van Renée Meijer - WaarBenJij.nu

#fitgirls naar Max Brenner

Blijf op de hoogte en volg Renée

27 Mei 2016 | Australië, Canberra

Halialoo,

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor alle lieve berichtjes! Ze doen me echt goed en betekenen echt veel voor me :). Ik ben zo druk met m'n 'nieuwe' leventje hier. De band opbouwen met de kinderen en Kylie, afspreken met andere au pairs in de buurt en eigenlijk gewoon je plekje vinden. En dan ook nog al het tijdsverschil, het maakt het allemaal niet makkelijker haha. Wanneer ik slaap zijn jullie wakker en wanneer jullie slapen ben ik wakker en de tijd dat iedereen wakker is, is de tijd dat ik meestal aan het werk ben.. Ik vind het vervelend dat ik niet met iedereen kan Skypen enzo, maar ik beloof dat ik het goed zal maken!!
Vandaag is Linas laatste dag :( ik ga haar best wel missen denk ik.. Gisteren en eergisteren zijn we samen naar de sportschool geweest en het was me een luxe sportschool. Maar in plaats van allemaal afgetrainde mannetjes liepen er alleen maar olifantjes en 50+ers rond. Maar we hadden fun! Vooral tijdens het buikspierkwartiertje en de duooefeningen haha. Verder ben ik met Lina en haar vriendinnetjes van hier naar Max Brenner geweest. Echt het chocoladeparadijs op aarde !! (Als je het niet kent en tijd over hebt, is het zeker de moeite waard om het eens te googelen !!) Ik had een heerlijke chocopizza met marshmallows en crunch en daarna nog een blablaanogwat trio. Mijn dag was echt compleet! Alleen een beetje jammer dat we daarna 'aangereden' werden door een Australiër, ze keek niet zo goed uit met het achteruit rijden en botste zo knetterhard tegen onze auto aan... Ohja Lina en ik hebben ook onze ultimate single day gehad haha. Eerst heeft ze Lovoo voor me aangemaakt en maar een beetje mensen toegevoegd, terwijl ze zelf aan het Tinderen was (Australië heeft geen mooie sexy surfboys is de conclusie), en daarna hebben we pregnancymovies gekeken, daarna weddingmovies en daarna een rare film over onhandelbare kinderen haha. Jup, was een bijzondere dag.. Verder hebben Kylie en ik een uit uitnodiging gekregen om naar een regionale soccergame te gaan, met plekken in de viplounche met lekker eten en drinken!! Maar het is nog niet helemaal zeker of het door gaat.. Vandaag heb ik een taartje voor Lina gebakken, omdat ze weg gaat. Als Georgi zo thuis komt maken we er waarschijnlijk nog koekjes bij en dan zijn we helemaal klaar voor Fridaynight movienight!!
Lieeefs, Renée

  • 27 Mei 2016 - 16:19

    Nicoline:

    Lief buurmeisje,
    Wat een fantastisch begin van, wat ik voor je hoop, een ongelooflijk mooi avontuur. Al zoveel meegemaakt in korte tijd. Geniet met volle teugen.

  • 27 Mei 2016 - 20:39

    Ben Hermelink:

    Hoi lieve Renee, wat is er mis met 50+ ers, en gespierde buiken haha

    Groetjes Ben
    Ps: leef je lekker uit daar!

  • 28 Mei 2016 - 22:09

    De Buurman En Buurvrouw:

    Live Renee,

    Wat fijn dat je het daar zo naar je zin hebt .
    We kijken telkens vol belangstelling naar je gezellige babbel

  • 09 Juni 2016 - 23:31

    Moos:

    Hee renéetje,
    Mooi dat je je duobuikspieroefenen nogsteeds doet, misschien motiveert dat mij ook nog haha.

    Liefs moos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Canberra

Renée

Heehoi! Dit jaar ga ik van mijn dromen, herinneringen maken! Van alle plannen staat 1 ding vast, en dat is dat ik een half jaar au pair ga zijn in Campbell. Vervolgens ga ik verder reizen, en zie ik wel waar ik uit kom :) Ik zal proberen elke week een beetje bij te houden wat ik zoal mee maak aan de andere kant van de wereld!

Actief sinds 21 April 2016
Verslag gelezen: 739
Totaal aantal bezoekers 9042

Voorgaande reizen:

16 Mei 2016 - 21 November 2016

Down Under

Landen bezocht: